الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 يا خساره

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 22
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: يا خساره   الجمعة مارس 14, 2008 3:22 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


اهلا بالزمالكويه







احب اقولكم بشرى خير ان شاء الله









الزمالك ما شاء الله عليها

اللهم لا حسد هههههههههه

خسرت

والأهلي كسب 2 / 0

ياااااااااااااااااااااااا خسااااااااااااااااااااره يا ألف ميت خساره 16 :550:


لاكن برضه مبروووووووووووووووك للاهلي
مهما كان كلنا من مصر وكلنا عرب ومسلمين
:545120:


عدل سابقا من قبل reemy في الجمعة مارس 14, 2008 3:36 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 22
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الجمعة مارس 14, 2008 3:33 pm

.................

:FF1452: :FF1452: لاكن انا برضه زمااااااااالكوه وأفتخر واللي مش

عاجبو ينتحر ويكتب على قبله واحد منقهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الجمعة مارس 14, 2008 3:47 pm

طبعا يا ريم
اللي مش ادنا ميلعبش معانا
اللي ادنا يلعهب معانا
وارقص يا اهلي
يا بنتي انتي بتتكلمي في ايه؟؟؟؟؟
ده اهلي مش اي حد يعني
ومبرووووووووووووووووووووووووووووووك
الف مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
للاهلالالاويه
اجمد منتخب
واجمد نادي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The GENERAL

.. { غير البشر


.. { غير البشر


عدد الرسائل : 1244
العمر : 23
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 2:32 am

:55:مبروك للنادي الأهلي على الفوز الي طبعا كان متوقع من كل الناس وانا عارف أن ازملكاويه هيموت بس هما اتعودو على كده كل مره بيخسرو قدام الاهلي :545120:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 3:41 am

ااولا :سوسو :يعني ايه مش قدكم طبعاا مش قدكم لأننا اكبر منكم يا سوسو احنا بنلعب كورة مش بنهبل ماشي
ثانيا :جنرال :انا قدمت فيك شكوة على اساس ناكل خرى صح؟ انا هوريك ناكل ازاي

ثالثا:حبيبت الكل ريمو:يا بنتي ما تزعليش احنا لعبنا كورة والحكم ما حسب ضربو جزاء
سوسو و جنرال بيشوفوا النتيجة و يمشوا لكن احنا بنشوف المباراة و بنشوف ان كورة مع الزمالك بس قدر الله خسرنا واي فريق يا ريمو لازم لازم يخسر واحلى واجمل تمنياتي ليكي وانشاء الله كأس مصر ولا تزعلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 9:26 am

هههههههههههههههههههه
لا انا اتفرجت ع المباراه ومفهاش اي غش
ولو كنتوا اكبر مننا كنتوا كسبتوا
وبعدين العبوا مع اللي ادكم بعد كدا
مش مع الاهلي
و مبرووووك للزمالك
عههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2723
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 12:55 pm


ألف ألف مبروووك للأهلي

وهااارد لك للزمالك

بس انا بحب الزمالك وهفضل حب الزمالك

ويعدين انا بحب الزمالك لإني وببساطه
"" بحبه ""


مش عشان بيفوز و بيخسر


تعرفوا انا أمي بتقولي في قريتنا في مصر كان في واحد بيوزع شربات لما الأهلي يفوز

لإنه بعيد عنكم كان بيفوز كل سنه مرة

يعني النهضة " الكاذبة " اللي هو فيها دي مجرد وقت وتزووووووول

وزي ما المثل بيقول : ( لكل حصان كبوة )

ومصير الزمالك يرجع و ترجع أيامه




ولـــســـــه ....

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 2:33 pm

هههههههههههههههههه
زمااان وجبر
يعني زمان كنا نفوز كل سنه مره لو كان كلامك صحيح
لكن دلوقتي
الوضع اتغير
الاهلي والفوز القليل كاااااان
زماااااااان وجبررررررر
ولما نشوووف الزمالك هيعل ايه معانا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 22
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   السبت مارس 15, 2008 2:34 pm

طبعا شكرا على ردودكم ..


و لا تعليق على كل الكلام الي اتقال ..
بس كلام علي و بودي وفى و كفى ..

و الزملكاويين هيفضلوا زملكاويين مهما حصل ..

+ دوام الحال من المحال .
.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حبوب

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 267
العمر : 36
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 17/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الأحد مارس 16, 2008 7:20 am

بس المهم إنكوا أتاكلتوا 2 / 0

يا جماعة انا مستغرب الي بيشجعوا الزمالك دول بيشجعوه ليه

دا كل يوين بخسارة جديده وانتكاسه جديده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الأحد مارس 16, 2008 7:31 am

الزمالك كبير خصبن عن اي واحد واي وحدة
ولا تزعلي يا رورو(ريمو) الزاملك راجع
وانت علاوي عااااادي اي فريق لازم لازم يخسر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2723
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الأحد مارس 16, 2008 7:44 am


مين اللي قالك إني زعلان بالعكس انا فرحان

عشان أغيظ أبويه ^_^

دا معرفش ينام ياخي وانا مت من الضحك عليه

تستاهلوا يا زملكاويه يا معفنين <<< إيه دا دا مع مين بالظبط


هههههههههه

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الأحد مارس 16, 2008 2:28 pm

ههههههههههههههههه
بودي
لو الزمالك كبير
وخسر
يبقى الاهلي اكبر
و
كسب
كسب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الإثنين مارس 17, 2008 6:16 am


تم التعديل بواسطة : Max

بدوون غلط يا ( على الله )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السلطان

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 122
العمر : 20
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 04/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: يا خساره   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 8:00 am

الزملكوية هما الكل في الكل والباقي يسكت :56546(5: متحيات السلطان الزملكاوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يا خساره
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ :: 『 ◦.. حَمـًّ {.. الّرِيَاضَةُ & الَشَباب ..]ـــآدُ..◦ 』 :: ..{ زَمَلكَآويــ-
انتقل الى: