الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 موضوع مطروح للنقاش الجاد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
تاجر الغرام

.. { مدير المنتدى


.. { مدير المنتدى


عدد الرسائل : 561
العمر : 24
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الجمعة أغسطس 29, 2008 7:00 pm

هل الحب


لعبة خاسره
على رأي المثل

Love is a loser game


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________


ترابك يا فلسطين .. تاج على راسي ..
امشي اتباها بيه بين اهلي و ناسي ..
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~
و الله لو بقينا ايد وحده لترجع بلدنا مره وحده .. احنا الأقوى بشهادة الزمان .. لو مهما كان سلاحهم هيفضل سلاحنا الإيميان ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Gental man

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 1213
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   السبت أغسطس 30, 2008 5:17 am

ممكن تكون خاسره وممكن تكون ناجحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AmRo

.. { نائب المدير


.. { نائب المدير


عدد الرسائل : 733
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/09/2008

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الأحد سبتمبر 14, 2008 6:46 am

الحب لعبه ساخره للي بيلعبو بمشاعر بعض و اللي مش بيحسو

ام الحب ربنه خلقو علشان نكون كلنا نحب بعض

و الحب نعمه كبيره ربنه ادهلنا و مش هنحسها غير لما تحصلنا حقيقة مش لعب

و يا رب تكوني فهمتوني



مع تحياتي
amro
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الإثنين سبتمبر 15, 2008 2:41 pm

تاجر الغرام كتب:
هل الحب


لعبة خاسره
على رأي المثل

Love is a loser game



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نــايس تــوبيك ...
بص يا (( تاجر الغــرام)) ...
الحــب الخــاسر في حالتيــن :-

اولا :-
ممكن يــكون في اتنين بيحبوا بعض اي كان (( حبايب - اصدقاء - الـخ )) ...
وممكن الحب ده يكون بين الشخصين واحد فيهم مش بيحب التــاني وبذلك يكـون
حب مــن طــرف واحــد بــس واكــيد هو ده الحــب الخـــاسر ..

ثــانيا :-
الحــب من طـــرف ثـــالـت اكيــد فاهميــن ...
يعني واحد بيحــب واحــده و صاحب الشخص بيحب البنت دي بــرضه ..
او العكس .. ففي الحــاله دي الشــخص هيكون بين خيــارين ...
يــا (( حبيبه او صديقه )) فأكيــد بيخســـر هنا ...

الحب الناجــح :-

وفي اتنين بيحبوا بعض وفاهمين بعض وبيخافوا على بعض جدا ...
والحب من الطرفين ... فبيكون حب نـــاجح .. وممكن يتنهى بسـعاده ..

وتقبلوا مروري ورايي ...


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
تاجر الغرام

.. { مدير المنتدى


.. { مدير المنتدى


عدد الرسائل : 561
العمر : 24
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 09/02/2008

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   السبت سبتمبر 20, 2008 12:16 am

مرسي على المرور


و على الردود


ثانكس

_________________


ترابك يا فلسطين .. تاج على راسي ..
امشي اتباها بيه بين اهلي و ناسي ..
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~
و الله لو بقينا ايد وحده لترجع بلدنا مره وحده .. احنا الأقوى بشهادة الزمان .. لو مهما كان سلاحهم هيفضل سلاحنا الإيميان ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 6:11 am


انا من رأيي الحب لعبة خااااااااااااااااااااااسرة اوي
نو كمنت فور ذات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
memo

.. { مُشرٍفه عامه




عدد الرسائل : 549
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 09/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   السبت أكتوبر 25, 2008 5:36 am

والله ناس بتدخل وتحب على اساس انو لعبة وفي ناس بتحب بجد يعني دة حسب الانسان نفسه وكل واحد لعب اللعبة دي هيجيلو يوم ويتلعب بيه زي ما لعب بالناس قبل كدة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
منه

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 123
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 22/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الثلاثاء أكتوبر 28, 2008 8:50 am

أشطة عليكى يا ميمو كلامك كله صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Annoos

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 441
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 08/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   السبت نوفمبر 08, 2008 8:03 am

الحب الجاد أكيد مش لعبة والي بيحب بجد حيلتزم بحبو ومش حيفرط في.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maxman

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 165
العمر : 20
{مَزَآجِـي :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع مطروح للنقاش الجاد   الأحد نوفمبر 09, 2008 7:50 am

أنا من رأيي إنو لعبة خاسرة ولو شفتوا دلوقتي كل الناس بيجبوا بس مش بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
موضوع مطروح للنقاش الجاد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ :: 『 ◦.. حَمـًّ {.. آلِإجُــتِمَآعِّــيةُ ..]ـــآدُ..◦ 』 :: ..{ قسُـمَ الحِوَآر وَ تَبآدُل الآرَآء ~ -
انتقل الى: