الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 الزمالكvs المصرية للأتصالات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الأحد ديسمبر 16, 2007 12:34 am

فاز الزمالك أكس فوزا سهلا على المصرية للأتصالات 3/0 أتى هدف في الشوط الأول من ضربة حرة مباشرة لعبها اللاعب أسامة حسن و أتى في الشوط الأول أيضا أسد مصر (عمرو زكي ) بضربة من خارج منطقة 18 شوطة ساحقة هزت الشباك و في الشوط الثاني كرر (عمرو زكي ) هدف برأسه بالطريق الأوروبية. أهنىء جميع أعضاء المنتدى (الزملكاويين) و أولهم علاوي الزملكاوي 1001 (الصميم)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
I . Robot

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 131
العمر : 23
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الأحد ديسمبر 16, 2007 6:15 am

يابني كان فوز متوقع والزمالك أصلا لعبوا معاهم اي حاجة وانشاء الله هنفوز على الأهلي ونخزقهم 100 / صفر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الأحد ديسمبر 16, 2007 6:20 am

بحبك لله في لله و الله يبني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المحبة لرسول الله

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 113
العمر : 26
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الأحد ديسمبر 16, 2007 7:19 am

ألف مبرووووووووووووووووووووووووووووك للزمالكوية الفوز على الاتصلات المصرية ....

" هو ده مستواهم " .....
farao 1001
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JustDoiT

.. { مرآقب عآم


.. { مرآقب عآم


عدد الرسائل : 4270
العمر : 24
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الأحد ديسمبر 16, 2007 3:10 pm

I . Robot كتب:
يابني كان فوز متوقع والزمالك أصلا لعبوا معاهم اي حاجة وانشاء الله هنفوز على الأهلي ونخزقهم 100 / صفر




انت اهبل ؟؟

وين تروم تغبلوهم 100\صفر

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الإثنين ديسمبر 17, 2007 12:50 am

JustDoiT كتب:
I . Robot كتب:
يابني كان فوز متوقع والزمالك أصلا لعبوا معاهم اي حاجة وانشاء الله هنفوز على الأهلي ونخزقهم 100 / صفر




انت اهبل ؟؟

وين تروم تغبلوهم 100\صفر
انا عارف ايه الهبل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حبوب

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 267
العمر : 36
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 17/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الإثنين ديسمبر 17, 2007 3:50 am

المحبة لرسول الله كتب:
ألف مبرووووووووووووووووووووووووووووك للزمالكوية الفوز على الاتصلات المصرية ....

" هو ده مستواهم " .....
farao 1001


على فكرة انا شامممم ريحة غلط

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


انت ياين عليكي من جيش العدووو <<< بقة أبو العربي

بس على فكرة المثل بيقول : لكل حصان كبوة

يعني مهما كان الخيل سريع وقوي لازم يقع في مرة

وانتوا يا أهلاويه دوركم جه

أصلا من بعد بطولة أفريقيا وانتوا مستواكم في النازل

1001 1001 1001

وإن شاء الله هتخدوا على قفاكم بس إصبروا شوية

والزمالك فريق مفيش منه اتنين

وكل المشاكل اللي فيه مشاكل إدارية

ماشي
وبعد كده ردي على فد الموضوع

يعني بلاش تشعلي الحوار في غير مكانه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الإثنين ديسمبر 17, 2007 5:02 pm

يعجبني كلامك بس لو سمحت ليش تشتم يا أحمد و يا سيف محدش عملكم حاجة و شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
> Em!neM <

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 1002
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
تاريخ التسجيل : 05/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالكvs المصرية للأتصالات   الخميس يناير 17, 2008 6:21 am

شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الزمالكvs المصرية للأتصالات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ :: 『 ◦.. حَمـًّ {.. الّرِيَاضَةُ & الَشَباب ..]ـــآدُ..◦ 』 :: ..{ قسُـمَ الرَِيآضَة العَآمةُ ~ -
انتقل الى: