الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 لو انت زملكاوي ادخل .......

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
I . Robot

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 131
العمر : 23
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: لو انت زملكاوي ادخل .......   الأحد ديسمبر 23, 2007 9:03 am

بعض من الآلاف الموجودين في الزمالك ومنهم اللاعبين الموهوبين
والأول هوة : -

جمال حمزة ابن من ابناء الزمالك ومهاجم خطير يخشاه مهاجمين اي فريق وهداف قدير .

صورته :-


والثاني هوة :-

عبد الحليم علي أو ( العندليب ) وهوة مهاجم من مهاجمين الزمالك المشهور بـ ممزق شباك الحضري .

وصورته : -



والثالث هوة :-

عمرو زكي المعروف بـ ( دبابة الزمالك ) او ( الوحـــــش ) وهوة افضل هداف في مصر في رأيي وترتيبه في الهدافين 32 على العالم في التهديف

وصورته :-



والرابع هوة :-
ابرهيم سعيد وهوة لاعب موهوب يملك القدرة على التهديف وصنع الألعاب التي تشكل خطراً على الحراس .

وصورته :-



والخامس هوة :-
حازم إمام وهوة اللاعب الذي احترمه ونال كل تقدير من كل مصري وعربي .

وصورته :-



والسادس هوة :-
شيكا با لا وهوة صانع الألعاب الخطير الذي يملك القدرة في تخطي كل مدافعي الأهلي وإحراز الأهداف العديدة كما فعل في آخر لقاء بين الزمالك والأهلي .

وصورته :-
شيكا با لا ساحر الكرة الزملكاوية :



وصورة شخصية له :-




ومع تحياتي _______
والدرع معانا معانا مهما حقد علينا الأهلوية .




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حابس ابليس بكيس

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 163
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجِنسِّية :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 16/12/2007

مُساهمةموضوع: شكر   الأحد ديسمبر 23, 2007 2:56 pm

انا مو زملكاوي بس دخلت لأنو عجبني الموضوح 10 ميرسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الأحد ديسمبر 23, 2007 3:06 pm

الزمالك طزززززززززززززززززززززززززززززززززززز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 22
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الإثنين ديسمبر 24, 2007 6:12 am

زمالك يا هندسه لعب وفن ومدرسه cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
I . Robot

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 131
العمر : 23
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الإثنين ديسمبر 24, 2007 6:32 am

شكرا على المرور بس ارجو منك ألفاظ احسن من كده يا برنس لو مش عاجبك الموضوع لا تدخل اوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2723
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الإثنين ديسمبر 24, 2007 6:37 am

prince كتب:
الزمالك طزززززززززززززززززززززززززززززززززززز

على رأي المثل حاميها حراميها بدل ما يعدل على الأعضاء هو عايز حد يعدل عليه

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:08 am

شكرا على الموضوع حقد الأهلاوية مازل مستمر



<table cellSpacing=1 cellPadding=3 width="90%" align=center border=0><tr><td>prince كتب:</TD></TR>
<tr><td class=quote>الزمالك طزززززززززززززززززززززززززززززززززززز</TD></TR></TABLE>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maxpain

.. { غير البشر


.. { غير البشر


عدد الرسائل : 4410
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 25/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الخميس ديسمبر 27, 2007 4:53 am

تم التعديل من قبل الإدارة
على فكرة انا أعرف إن النوتات عادة بيكونوا كووول ومؤدبين بس أول مرة أشوف شواذ !!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Max

.. { مدير المنتدى


.. { مدير المنتدى


عدد الرسائل : 293
العمر : 27
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 14/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الخميس ديسمبر 27, 2007 5:03 am

يا ولأ لو مش عجبك متدخليش القسم وده أخر تحذير ليكي

_________________








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
^_ زهرة أمل _^

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 24
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
تاريخ التسجيل : 25/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   السبت ديسمبر 29, 2007 5:27 pm

الزمالك هو الزمالك هيفضل طول عمره زمالك
و ان شاء الله الدوري يكون لينا السنادي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maxpain

.. { غير البشر


.. { غير البشر


عدد الرسائل : 4410
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 25/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الأحد ديسمبر 30, 2007 8:37 am

16
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الإثنين ديسمبر 31, 2007 4:31 pm

يسلم فمك يا زهرة أمل
هوة ده الكلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kimo

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 1368
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 05/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الثلاثاء فبراير 05, 2008 12:40 pm

لاعبين الزمالك ميجوش حاجة أدام لاعبين الأهلي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميدو البرنس

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 194
العمر : 19
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الخميس أبريل 10, 2008 5:39 am

انشاء الله الكأس للزمالك farao وانشاءالله حنقول للزملكاويه :6501:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2723
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الخميس أبريل 10, 2008 6:19 pm


يارب يا محمد .. !

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
حبوب

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 267
العمر : 36
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 17/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   السبت أبريل 12, 2008 6:05 am

مش هتخدوه باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2723
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الثلاثاء أبريل 15, 2008 6:13 am

اهااا


بودن نق لو سمحت

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
السلطان

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 122
العمر : 20
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 04/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 5:26 am

اسمو احمد مش محمد و انشء الله يكون الزمالك الاحسن ونقول للزمالك :6501:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
السلطان

.. { حمادي مبتدئ




عدد الرسائل : 122
العمر : 20
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 04/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو انت زملكاوي ادخل .......   الأربعاء أكتوبر 29, 2008 5:28 am

اسكت اسكت الاهلوية زغيين اوي ساخر 15
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لو انت زملكاوي ادخل .......
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ :: 『 ◦.. حَمـًّ {.. الّرِيَاضَةُ & الَشَباب ..]ـــآدُ..◦ 』 :: ..{ زَمَلكَآويــ-
انتقل الى: