الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 اهلاوي ولا زملكاوي

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:28 am

اللعبه كالتالي :

كل عضو يدخل يكتب هو زملكاوي ولا اهلاوي
ولو 5 أعضاء زمالك أو أهلي ورا بعض يبقا الفريق ياخد نقطه

نبدأ اللعبه ونقول 11111111
cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود


avatar

عدد الرسائل : 5563
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:32 am

بلا نيلة المدير زملكاوي هيعدل الردود ويخليها كلها زمالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:34 am

لالالا .. الإدارة أمينة .. >> يا سلام مطمئنة ..

زمااااااااااالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود


avatar

عدد الرسائل : 5563
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:39 am

اهليييييي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 7:41 am

أنا قلت زمالك يعني زمالك

ههه
زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود


avatar

عدد الرسائل : 5563
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 8:08 am

انا قلت اهلي يعني اهليييييي
ههههههههههه
اهلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 8:10 am

وانا قلت زماااااااااااااالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حبوب

.. { حمادي مبتدئ


avatar

عدد الرسائل : 267
العمر : 37
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 17/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 8:18 am

زماااااااااااااااااااالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد
avatar

عدد الرسائل : 2723
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 8:20 am

على فكرة انا مش هعدل حاجه بس انت كمان متعدلش يا سيفوووو

ويسلموو ريمووو على اللعبه الحلوة دي وتعجبيني لإنك زملكاوية

وانا زماااااااااااااااااااااااااااالك

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 8:29 am

وانا زمااااااااالك

ويلا كمان واحد علشان الزمالك تكسب نقطة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد
avatar

عدد الرسائل : 2723
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 9:48 am

وااااااااي زمالك خخخ 1 / 0 للزمالك

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 10:37 am

ميه ميه يا زملكويين
111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد
avatar

عدد الرسائل : 2156
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 1:24 pm

مية مية يا زمالك
زماااااااااااااااااااااااااالك
أحلى ردود لريمووووووووووو cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 2:59 pm

هههههههههه تسلم

2222222222222

زماااااااااالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت
avatar

عدد الرسائل : 3033
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 3:08 pm

هي الزمالك لسه عايشه؟
هههههههههههه
اهلاويه وافتخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 3:10 pm

زملكاويه وافتخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت
avatar

عدد الرسائل : 3033
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 3:12 pm

ههههههههههههههههههههه
يا شيخه روحي العبي بعيد
ههههههههههههه
اهلاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 3:15 pm

زمااااااااااالك يا هندسه لعب وفن ومدرسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت
avatar

عدد الرسائل : 3033
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 3:31 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا ضحكتيني
يابنتي الزمالك انقرض خلاص
اهلالالاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The GENERAL

.. { غير البشر


.. { غير البشر
avatar

عدد الرسائل : 1244
العمر : 25
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 4:10 pm

هههههههههههههههههههه
مهما قلتو وعملتو أهلاوي هو الأحسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد
avatar

عدد الرسائل : 2723
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 4:13 pm

حاااااي على فكرة المثل بيقول لكل حصان كبوة ومصيركم هتقعوا والزمالك هيفوووق بس إمتى ....!! المهم زملكاوي

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
just ibrahimo

.. { حمادي مبتدئ


avatar

عدد الرسائل : 114
العمر : 24
~{ الجـِنَـس :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 15/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 4:15 pm

يعني الاهلي فيه المعلم الحريف (ابو تريكة)


يعني الزمالك باي باي


الاهلي يا عمي يعني الاهههههههههههههههههههههلللللللللللللللللللللللللليييييييييييييييييييي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BaLoGa

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد
avatar

عدد الرسائل : 2723
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
تاريخ التسجيل : 12/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 4:24 pm

شوف مين اللي دخل على فكرة ممعيش فكة يلا ياد من هنا (( زملكاوي ))

_________________









!. فِي اللّيْلِ وَ فِي النّهَآرْ .. فِي البَرْقِ وَ الإِعْصَآرْ .. فِي الأَرْضِ وَ حَتّى فِي الأَقمَآرْ ..
شِعَآرٌنآ وَآحِدْ [حَمـ ħąMMąd ـــآدُ ] بَآقٍ مِنْ نٌورٍ وَ نَآرْ .!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hammad.realbb.net
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت
avatar

عدد الرسائل : 3033
العمر : 24
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 4:54 pm

اهلاويه للابد وافتخر
الزملكاويه يروحوا يلعبوا بعيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
reemy

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 4189
العمر : 23
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: اهلاوي ولا زملكاوي   الإثنين ديسمبر 24, 2007 6:09 pm

امشي يا بت ده آل اهلي آل

زمااااااااااااااالك وافتخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اهلاوي ولا زملكاوي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 15انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ :: 『 ◦.. حَمـًّ {.. التَرفِـيـهِيةَ ..]ـــآدُ..◦ 』 :: ..{ قسُـمَ الأَلعًآب وَالمَسَآبَقَآتِ ~ -
انتقل الى: