الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  المجموعاتالمجموعات  دخولدخول  

شاطر | 
 

 مستشفى الحماوديه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:02 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لقد تم بحمد الله وتوفيقه افتتاح مستشفى الحماوديه التخصيصى


لجميع الأمراض وبأطباء عالميين (وهما كل دكاتره الحماوديه بدون استثناء ) ههههههههه


مستشفى الحماوديه التخصيصى ......... ...صرحٌ طبي شامخ

مستشفى الحموديه التخصيصى ........... يدنا الراعيه تمتد الى كل بيت ....و


"رجلنا الرافسه" تصل الى كل منزل.

مستشفى الحماوديه التخصيصى ............سنة من التجربة المره

... نحن لانستخدم فئران تجارب ...

( احنا هنجرب فيكم)

مستشفى الحماوديه التخصيصى......سعة (5000)


سرير ... و (7000) وسادة ..... و (300) بطانية ...

بلغ عدد المرضى المراجعين في العام الماضي اكثر من 60,000

مريض .... و1000,000 حالة وفاة

( السبب) شدة القههههههر

مستشفى الحموديه التخصيصى........تدخل مريض محمولا

على السرير....

وتخرج محمولا على "النعش".

تدخل محــمّــلاً بالدولارات والفلوس .... وتخرج وقد خرجت

من الاجساد النفوس .

مستشفى الحماوديه التخصيصى........تتوفر به جميع أقسام

الرعاية الطبية....


جراحة ..زراعة قلب. ...قسطرة ...زراعة كلى...زراعة

رئة....زراعة بطيخ.


مستشفى الحماوديه التخصيصى........ تم فصل توأمين متلاصقين

فقد تم فصل رأس كل توأم عن بقية جسده

(وماتو الاثنان على طوووول) .

قسم خاص لأمراض الكلى....غسيل كلى...غسيل مخ ..غسيل

حلل و مواعين..


غسيل سجّاد وموكيت ...غسيل بخار مستعجل.

مستشفى الحماوديه التخصصي ... يعالج جميع الامراض

المستعصيه...

امراض الغدد اللمفاوية ... امراض الغدد

الصمّــاء... امراض الغدد العمياء.

نعالج امراض العيون والأذن و الجيوب الأنفيه.. ننصح أصحاب

"الجيوب"

الانفية الملتهبه بمراجعتنا ...

ونفضل اصحاب "الجيوب" المليئه بالدولارات.

..........سيارات لتوصيل


المرضى مجاناً....

عربات لنقل المصابين...مقبرة لدفن الموتى

مستشفى الحماوديه التخصيصى.........تتوفر لدينا جميع

أعضاء الجسم للبيع بأسعار

روووووعه....قلوب ... كلاوي...

كبدة ... شكشوكه ... فلافل.

اكيد...اكيد للى جعاااااااان

مستشفى الحماوديه التخصيصى............. تتوفر لدينا أفضل

الأجهزة الطبية...

مقصات ..
جراحه.. مشارط .. سكاكين... ملاعق.... سواطير .... سيوف

وكلها من عند الجزااااااااااااار

(المريض اللي مانقدر نعالجه نقص رأسه بالسيف ونرتاح).

مستشفى الحماوديه التخصيصى............. اطباء مميزون ...

شهادات عالمية

(غير مزوّره) ومن اعرق الجامعات في العالم...

ممرضات جميلات (بس تشوف وجه الممرضة وتتعافى على

طووووووول).

مستشفى الحموديه التخصيصى............. تتوفر به جميع وسائل


الراحة والرفاهية...

غرف تنويم مميزة.... غرف "عناية

مركزة" مكيفة اسبليت.... ثلاجات موتى مريحة ... أثاث

أمريكي.... دش 600 قناة

نحن نعمل بالمثل القائل "دللو ابقاركم" طبعا مش انتم

مستشفى الحموديه التخصيصى............. طب اعشاب... طب

شعبي ... طب مسلح... طب وتخيّر.


اهلا وسهلا .. بكم

فى مستشفى الحموديه التخصيصى
هههههههههههههههه
حد تعبان بقى؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:05 pm

شكرا على المعلومة وانا اقترح عليكي تحطيه كاعلان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
على الله

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 2156
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 01/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:05 pm

هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:08 pm

اكيد هتصداهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:09 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
لا ماهو لازم حد يدخل
لازم دكاتره بقى وكدا
انا المديره
ههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:10 pm

طيب انا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:11 pm

انت العيان

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:13 pm

طيب عندي ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:13 pm

المهم اننا هوديك على المقبره علطول
ههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:17 pm

ربنا يسمحك انا دلواتي زعلت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 5:20 pm

يا برنس
احنا كلنا بنهزر

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 1:19 am

انتي بتسطاي اي حاجة كده على طول
انا لسة عامل مقلب في الحساوية بسبب قلت لها ان انا زعلان منها
0001
هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كوكو البرنس

.. { حمادي مشارك


.. { حمادي مشارك


عدد الرسائل : 354
العمر : 23
{مَزَآجِـي :
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 4:54 am

شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 8:18 am

هههههههههههههه
طيب
نورت يا كوكو

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The GENERAL

.. { غير البشر


.. { غير البشر


عدد الرسائل : 1244
العمر : 23
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 09/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 8:52 am

أنت نسيتي تحطي رقم المستشفى ده كلام بردو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 8:52 am

هههههههههههههههه
اه اه طبعا
اهو
112
هههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنوته استايل

.. { نآئبة المديرة .. { نآئبة المديرة


عدد الرسائل : 216
العمر : 25
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 10:31 am

حلوة اوي الفكرة وانا بما اني عندي خبرة في الطب وانشاءالله هبقى في كليه طب ادعولي بس
انا هعالجكم ببلاااااش يلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 12:18 pm

ربنا يوفقك
ما هي ببلاش بس يلا انا مديره وانتي المساعده
اختاروا العيانين بقى
هههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 1:46 pm

خلاص مبقتش المريض انا مستشار المستشفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الأربعاء ديسمبر 26, 2007 4:27 pm

ههههههههههههههههههه
اوك
طب والعيانين؟؟
ده احنا مش ورانا حاجه كمان
لما يعيى اكتر ومفيش علاج بنقطع راسه وخلصنا على كدا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بندقه

.. { حمادي جديد


.. { حمادي جديد


عدد الرسائل : 1
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 26/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الخميس ديسمبر 27, 2007 10:12 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اوكشن وانا دكتوره فيها لانه تخصصى

حلوه يا ساره 1001
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prince

.. { عضو مطرود




عدد الرسائل : 5563
العمر : 21
{مَزَآجِـي :
~{ الإِقـَآمََـة :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الخميس ديسمبر 27, 2007 10:19 am

هههههههههههه انتي المريضة
فوووووووووووووووووو
حررتها 40
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JustDoiT

.. { مرآقب عآم


.. { مرآقب عآم


عدد الرسائل : 4270
العمر : 24
~{ الجـِنَـس :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
تاريخ التسجيل : 29/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الخميس ديسمبر 27, 2007 4:19 pm

يعطيك العافية سوسو

ولو عزتي عيانين انا موجود (بهزر)

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
soso

.. { مديرة البنوتآت.. { مديرة البنوتآت


عدد الرسائل : 3033
العمر : 22
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الجِنسِّية :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
~{ المِـَهِنَـّةً :
.. {حَآزَ عَلى وِسآم .. ~* :
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

[ البطآقه الشخصيَة ]
му мєѕѕαgє:

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الخميس ديسمبر 27, 2007 5:07 pm

بندقه
ههههههههههههههههههههه
لا ده انتي العيانه
ما انا عرفاكي مجنونه فلازم تكوني عيانه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maxpain

.. { غير البشر


.. { غير البشر


عدد الرسائل : 4410
العمر : 26
{مَزَآجِـي :
~{ الجـِنَـس :
~{ الإِقـَآمََـة :
~{ الهِـوَآيـَةُ :
الدولة :
تاريخ التسجيل : 25/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: مستشفى الحماوديه   الجمعة ديسمبر 28, 2007 6:36 am

مشكور على الموضوع الحلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مستشفى الحماوديه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..{ مُنتَدَيآت حَمََّآد ~ ::  『 ◦.. حَمـًّ {.. الْعَ ـآمَــة ..]ـــآدُ..◦ 』  :: ..{الِقسُـمَ العَـآمُ ~-
انتقل الى: